Facebook reinventează News Feed-ul vostru în jurul postărilor relevante

de: Alexandru Puiu
22 04. 2015

Pentru că foarte mulţi utilizatori nu erau mulţumiţi de conţinutul din News Feed, Facebook a decis să reinventeze un pic reţeta din spate.

funcţionează pe o reţetă aproape perfectă, altfel nu ar fi ajuns la o bază de utilizatori de aproape 1,4 miliarde. În acelaşi timp, pentru că lucrurile pot fi în permanenţă îmbunătăţite, gigantul în socializare aduce deseori îmbunătăţiri reţetei după care vă sunt oferite informaţii în News Feed. În principiu, toate schimbările majore sunt inspirate de feedback de la utilizatori, dar pot pleca şi de la nişte experimente interne ale inginerilor companiei.

De această dată este vorba de schimbarea destul de radicală a modului în care vă sunt servite , încercând să creeze un balans mai bun între informaţiile postate online de prieteni, pagini publice la care aţi dat Like, personalităţi pe care le urmăriţi şi grupuri din care faceţi parte. Dacă nu aveţi foarte mulţi prieteni apropiaţi pe Facebook, vă veţi bucura să aflaţi că gigantul în socializare a relaxat regula apariţiei în News Feed a mai multor postări succesive de la aceeaşi persoană. Tot prin intermediul acestui update, veţi observa că News Feed-ul este împărţit în secţiuni. În prima parte, cea mai de sus, veţi avea parte de postările relevante ale prietenilor voştri apropiaţi, indiferent dacă este vorba de imagini, clipuri video, link-uri sau schimbări de status.

Managerii de pagini publice vor avea de asemenea un motiv să se entuziasmeze, deoarece Facebook a promis că va face o treabă mai bună în calcularea echilibrului în News Feed dintre postări de la persoane fizice şi entităţi publice. Dacă în trecut v-a deranjat să vedeţi în fluxul de informaţii de pe reţeaua socială că un prieten a dat Like la ceva sau a comentat la vreo postare, astfel de informaţii nu vor mai ajunge în News Feed decât într-o cotă foarte mică.